مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 خرداد 1401 ساعت 13:472022-06-12پزشكي

فارس من| تولید لباس بیمارستانی در گیرودار ایرادهای معاونت غذا و دارو


راه اندازی کارخانه تولید لباس های بیمارستانی در شهر تلخاب بیش از سه سال است که به دلیل چالش بین سرمایه گذار و معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی اراک مسکوت و معطل مانده است.

- خبرگزاری فارس ـ فراهان؛ تاسیس و راه اندازی کارخانه تولید لباس های بیمارستانی در شهر تلخاب فراهان یکی از طرح های سرمایه گذاری و اشتغالزایی در حوزه بهداشت و درمان است که طی سه سال به دلیل چالش بین سرمایه گذار و حوزه معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی اراک مسکوت مانده است.

مدیر بازرگانی و فروش این شرکت می گوید: با راه اندازی این مجموعه بیش از 100 فرصت شغلی ایجاد خواهد شد، اما بیش از سه سال است مانع تراشی حوزه معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی اراک مانع راه اندازی این کارخانه شده است.

رفع موانع صدور مجوز کارخانه تولید لباس های بیمارستانی شهر تلخاب از سوژه های ثبت شده در سامانه فارس من  اینجا بخوانید است که طی آن مخاطبین فارس خواهان پیگیری این مشکل و  آغاز به کار این کارخانه با هدف تولید و اشتغال برای اهالی منطقه فراهان شدند.

  مدیر بازرگانی و فروش این شرکت در این رابطه به خبرنگار فارس در اراک می گوید: با هدف تولید لباس های بیمارستانی و با پیشنهاد شورای شهر تلخاب درسال 97 اقدام به ایجاد شرکت تولید البسته بیمارستانی و  پک های جراحی در تلخاب کرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| تولید لباس بیمارستانی در گیرودار ایرادهای معاونت غذا و دارو

فارس من| تولید لباس بیمارستانی در گیرودار ایرادهای معاونت غذا و دارو